25.11.12

Nikki Reed Zooey -lehdessä

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saiko Paul isäsi hyväksynnän samantien?
Itseasiassa Isäni oli aveccini elokuva ensi-illassa, jossa tapasin Paulin. Jäin jumiin Los Angelesiin, koska lentoni Vancouveriin oli peruttu. [Twilight ohjaaja] Catherine Hardwicke kutsui minut "Red Riding Hood - Punahilkka" ensi-iltaan. Kello oli jo neljä ja minun piti löytyy sinne puku, olin väsynyt, enkä ollut pessyt hiuksiani + minun piti olla siellä kuudelta. Halusin kuitenkin olla tukemassa häntä, joten meni sinne likaisilla hiuksillani. (naurua) Siellä oli paljon tyyppejä "American Idolssista" ja minun isäni sanoi, "Mene sanomaan hei tuolle miehelle." Kävelin Paulin luokse ja sanoin hei, tiesin olevani rakastunut sillä samalla hetkellä. Se on hulluin juttu, mitä minulle elämäni aikana on tapahtunut.

btw. Nikkin ja Paulin ensikohtaamisen on tallentunut myös nauhalle, sen näkee tästä youtube-videosta, kohdassa 0:50. LINKKI.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Video kuvauksista


Koko haastattelun voi lukea englanniksi Zooey -lehden sivuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti