1.11.12

MTV haastetteli Stephenie Meyeriä

MTV puhui Stephenie Meyerin kanssa Twilightin loppumisesta, Breaking Dawn osa 2:sta, ja kyseli onko tarinalle mahdollisesti tulossa jatkoa.

MTV: Kellan Lutz sanoi, että lopputeksteissä nähtäisiin yllätyskohtaus. Mitä voit sanoa siitä?
Stephenie Meyer: Se ei itse asiassa ole totta. Oletan, että kohtaus mistä hän on puhunut, tulee olemaan DVD extroissa. (Varmaankin se näyttelijöiden flashmob)

MTV: Oletko tyytyväinen siihen miten kirjan sisältöä on muutettu elokuvaan nähden?
Meyer: Kirjassa oli elementti, joka täytyi muuttaa visuaalisemmaksi. Muutos antaa meille suuremman tarinan. Minä ja [käsikirjoittaja] Melissa [Rosenberg] tulimme päätökseen pitkän illallisen aikana Vancouverissa. Kun päätimme miten haluamme kaiken toimivan, niin kaikki asiat asettuivat hyvin suunnitelmaan.

MTV: Voitko valottaa asiaa viimeaikojen huhuista, että studio olisi jatkamassa sarjaa. Oletko puhunut Twilightin jatkosta heidän kanssaan?
Meyer: En ole. En ole lainkaan keskustellut sellaisesta. Olen kuullut huhuja siitä, mutta henkilökohtaisesti en ole kuullut mitään asiasta.

MTV: Voisitko ajatella, että tarina jatkuisi filmeinä tai TV:ssä? Vai haluaisitko tarinoiden alkavan kirjoista?
Meyer: En tiedä. Minulla on eri agenda [kuin studiolla]. Tuntuu siltä, että asioiden välissä pitäisi olla aikaa, hengähdystaukoa. Mutta studio katsoo asiaa eri tavalla. Olen varma, että asiasta tullaan keskustelemaan. Olen aina avoin keskustelulle…"


koko haastattelu englanniksi MTV:n sivuilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti