13.10.12

Lisää Breaking Dawn 2 keräilykortti-kuvia














Lähde

10 kommenttia:

  1. Ihania! Katsokaa nyt noiden ilmeitä kortissa "First Christmas" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Ja noi passit oli makiat.

      Poista
    2. Täytyy harkita ostaisko nämä keräilykortit kun mulla on vain ne ensimmäiset ja niistäkin puuttuu osa. Oletko sattumoisin nähnyt näitä jossain jo myynnissä?

      Poista
    3. Mä en oo nähnyt ensimmäisestäkään noita kortteja O.o Mulla ei oo mitään hajua mistä noita sais :/

      Poista
    4. Mä ostin mun Twilight-kortit Huutonetistä (32kpl). Olen nähnyt näitä sekä kokonaisia sarjoja että yksittäisiä kortteja Amazonilla ja eBayssä myynnissä. Itsellä ne keikkuu siellä toivelistalla jos joskus vaikka rikastun ja pystyn ostamaan kaikkien leffojen keräilykortit:) Ja semmoinen kannattaa muistaa että näitä keräilykortteja on ainakin kahta eri kokoa, että osaa tilata/ostaa oikeanlaiset mitkä haluaakin.

      Poista
    5. Nii joo Amazon... Sieltä löyty kunnon pakkaus :D

      http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B009LPXU34/17-18-19-20

      Poista
    6. Noista vaan ei tiedä onko joukossa useita samoja. En ole uskaltanut koskaan ostaa avaamattomia pakkauksia. Tosin avatut, kokonaiset sarjat maksavatkin aina enemmän...

      Poista
  2. Onko olemassa jo Twilight-pelikortteja? 52 kortin pakka??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo koskaan ainakaan nähnyt :/ Netistä löytyi kyllä jotain ns. "epävirallisia" kortteja.
      Esim. täällä , täällä & täällä

      Poista
    2. OK, kiitos. Sitten eikun vain odottelemaan ko. virallisia korteja tehtäviksi. Noissa kaikissa oli vielä normaali sisäpuoli, vain kortin takaosa Twilight-teemalla ;(

      Poista